Oversigt over vores platform
LiveConnect Organizer
OPTIMER DIN ARBEJDSDAG OG SKAB BEDRE OG MERE SYNLIG KOMMUNIKATION
LiveConnect Organizer er et avanceret, brugerbaseret intranet og beskedsystem, designet til at revolutionere kommunikationen, styrke samarbejdet og sikre en synlig og effektiv informationsdeling i større organisationer, virksomheder og kommuner.
LiveConnect Organizer tilbyder en dynamisk intranet-løsning, der gør vigtige informationer tilgængelige via web, mobilapp og interaktive infoskærme, hvilket styrker samarbejdet og effektiviteten i din organisation.
Det inkluderer også Message beskedsystemet, som sikrer hurtig, effektiv og sikker kommunikation gennem 1-til-1 og 1-til-mange samtaler, tilgængeligt via web, mobil, SMS eller e-mail. Samtidig gør User Management Platform det nemt at administrere brugerrettigheder og adgangsniveauer, integreret med systemer som Active Directory, så rettigheder altid er korrekt tildelt og administrationen forenkles.
LiveConnect Organizer er en del af den større LiveConnect platform, som også inkluderer Booking, Digital Reception og Facility Services. Denne integrerede suite af løsninger giver din organisation en komplet 360 grades tilgang til både kommunikation, booking, modtagelse og Facility Management.