LiveConnect Facility Service

OPTIMER DIN ARBEJDSDAG MED EN BEDRE OG MERE EFFEKTIV OPGAVESTYRING

LiveConnect Facility Service

Med LiveConnect Facility Services bliver hverdagens opgaver nemmere at håndtere for dig og dine kolleger. Vores omfattende Facility Service platform platform tilbyder styring og håndtering af mange forskellige typer opgaver indenfor kantinestyring, bestilling, betjening og køstyring, teknisk service og opgavestyring.

Med vores stærke kantineplatform Catering and Ordering Services kan du håndtere alt fra mødeforplejning og medarbejder kantinebestillinger til nem bestilling og online afregning af takeaway. Systemet har desuden indbyggede funktioner til automatisering af betalinger og fakturering, så du slipper for tunge administrative processer og besvær.

Har dine kunder eller brugere brug for personlig betjening kan ”Service Manageren” hjælpe dig med at effektivisere betjening, servicekald og køstyring, så du altid kan give dine kunder og brugere en hurtig og effektiv service når de har brug for det.

Og med Task Manageren lettere end nogensinde at registrere, planlægge og håndtere dagligdagens opgaver i forbindelse med arbejdsopgaver, teknisk service, fejlregistrering, arbejdsmiljø- og nærvedulykkesregistrering, direkte via web, mobilapp eller touchskærme.
LiveConnect Facility Services - overblik

CATERING AND ORDERING SERVICES

- Alt i en bestillingsløsning til din arbejdsplads
Gør det nemt og effektivt at håndtere alle dine madbestillinger på arbejdspladsen. Vores platform tilbyder en effektiv og brugervenlig løsning til mødeforplejning, kantinebestillinger og takeaway, som indeholder bestillingsløsning, ordrehåndtering, betaling og afregning direkte mod løn- og økonomisystem.

SERVICE MANAGER

– Hurtig og professionel håndtering af kundebetjening og -service
Optimer din kundeservice og håndtering af henvendelser med LiveConnect ServiceManager. Systemet er designet til at strømline processerne for servicekald, køstyring, kundebetjening, ankomstmelding og support, hvilket sikrer en hurtig, effektiv og professionel serviceoplevelse.

TASK MANAGER

– Effektiv sags- og opgavestyring via web, mobil og touchskærme
Med LiveConnect TaskManager kan du nemt registrere opgaver, delegere dem til de mest kompetente medarbejdere og prioritere dem baseret på deres vigtighed. Systemet giver også mulighed for præcis nærvedulykkesregistrering og effektiv fejlmelding af udstyr, hvilket bidrager til en sikrere arbejdsplads og reducerer nedetid.
KONTAKT OS

SKAB VÆRDI PÅ TVÆRS AF DIN ORGANISATION

Optimizing Your Workday

LiveConnect Organizer

Et avanceret, brugerbaseret intranet og beskedsystem, designet til at revolutionere kommunikationen, styrke samarbejdet og sikre en synlig og effektiv informationsdeling i større organisationer, virksomheder og kommuner.
LÆS MERE

LiveConnect Booking

Et komplet og kraftfuldt bookingsystem, designet til at imødekomme behovene i større virksomheder. Systemet er skabt til at optimere medarbejdernes arbejdsdag ved at gøre det let at administrere lokaler, aftaler og ressourcer, hvilket sikrer, at jeres organisation fungerer så effektivt som muligt.
LÆS MERE

LiveConnect Digital Reception

En innovativ softwareplatform, der optimerer gæsteregistrering, medarbejdercheck-in og adgangsstyring. Vores system tilbyder en hurtig og sikker registreringsproces via en brugervenlig touchscreen, hvor gæsterne kan scanne ID eller registrere sig manuelt, hvilket giver en professionel velkomst hver gang.
LÆS MERE
MediaConnect er et digitalt softwareudviklings- og kommunikationshus, som gennem de seneste 17 år har arbejdet målrettet med at udvikle, designe og drive markedets bedste og mest innovative internetbaserede kommunikations- og planlægningsløsninger.
MediaConnect ApS
CVR: 29139717
Torvegade 2, 1. sal
DK-7600 Struer
Danmark
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram